• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Sistagången

Gäst
Poäng: 0
Genom advisa eller? Grattis och ångest här att man inte tog chansen med 2.9
Jag tog två olika, sökte först 70k via advisa och sen när mitt betyg bara höjdes med 0.1 efter förfrågningen tänkte jag att jag kunde göra ett till försök så sökte 200k via zmarta. Fick 5 erbjudanden på båda, ingen superränta men minskar mina månadskostnader med 10k och snittränta med 10% så väldigt stort för mig!
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Har ett utmätningsförsök som försvinner den 18 oktober. Frågan är kommer den försvinna natten till söndag den 18e eller kommer det vara natten till måndag den 19e?
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Har ett utmätningsförsök som försvinner den 18 oktober. Frågan är kommer den försvinna natten till söndag den 18e eller kommer det vara natten till måndag den 19e?
Är den registrerad 18 oktober? Isåfall försvinner den natten till 18.e.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Jag tog två olika, sökte först 70k via advisa och sen när mitt betyg bara höjdes med 0.1 efter förfrågningen tänkte jag att jag kunde göra ett till försök så sökte 200k via zmarta. Fick 5 erbjudanden på båda, ingen superränta men minskar mina månadskostnader med 10k och snittränta med 10% så väldigt stort för mig!

Grattis :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp